Elektronické datové schránky - příjem zpráv pro firmy
V rámci služeb
virtuální kanceláře Vám nabízíme i příjem zpráv do elektronické datové schránky.
Národní agentura pro síťové a elektronické služby zřídila pro všechny právnické osoby elektronické schránky na portály veřejné správy
slovensko.sk na doručování úředních rozhodnutí.
Datové schránky se aktivují 1.7.2017
Schránka se firmám automaticky aktivuje při prvním přihlášení. Pokud se statutární orgán do schránky nepřihlásí do konce roku 2016,
schránky budou automaticky aktivovány od. 1.7.2017 na doručování automaticky.
Je důležité zajistit si příjem elektronických datových zpráv již v tomto roce. V opačném případě se o
doručené zprávě, která Vám přijde ani jen nedozvíte!
Elektronicky doručeno úřední rozhodnutí je rovnocenná s rozhodnutím, které orgán veřejné moci doručuje v papírové formě.
Elektronická správa včetně všech elektronických příloh se bude
považovat za přečtenou v den bezprostředně následující po dni jejich přijetí nebo uplynutím 15-ti denní lhůty ode dne následujícího po dni jejího doručení podle typu zprávy.
Doručení potvrzuje elektronická doručenka zasílána do schránky.
Schránku je proto třeba pravidelně kontrolovat, zda Vám nebyly doručeny nové zprávy.
Stát zpřístupnil informace o elektronických datových stránkách na webu
www.statutar.sk.
Přístupy do elektronických datových schránek
Přístupy do elektronických datových schránek mají pouze statutární zástupci (jednatelé) společností přes portál veřejné správy slovensko.sk.
Aby se ale statutární zástupce mohl přihlásit do elektronické schránky a komunikovat elektronicky, potřebuje:
- Slovenský státní příslušníci Slovenský občanský průkaz s aktivovaným čipem na elektronickou komunikaci
- pokud se nejedná o Slovenského občana průkaz povolení k pobytu v Slovenské republice s aktivovaným čipem na elektronickou komunikaci
- čtečku čipu umístěného na Občiaskom průkazu / průkazu povolení k pobytu v SR
- počítač s příslušným softwarových vybavením (např. Zatím není podporován Android) a hardwarovým vybavením hlavně možnost připojit čtečku čipu (není ji možné připojit k většině tabletů a smartphonů).
- je třeba zabepečiť instalaci všech potřebných programů ze stránky www.slovensko.sk/sk/na-stiahnutie - postup je poměrně komplikovaný
Pokud je
statutárním zástupcem právnické osoby zahraniční osoba, která nemá povolení k pobytu v Slovenské republice, nebo z jiného důvodu si
nevíte zajišťovat příjem zpráv do datové schránky je třeba
zmocnit k zastupování osobu s potřebným slovenskými průkazem.
Naše společnost Vám zajistí přijímání zpráv do datové schránky Vaší společnosti na základě plné moci.
Ceník za přijímání datových zpráv:
Období |
Cena za měsíc |
Celková Cena |
3 roky |
3,88 € |
140 € |
2 roky |
4,16 € |
100 € |
1 roky |
5 € |
60 € |
Při podpisu smlouvy se hradí celková cenu za předplatné období.
Ceny jsou KONEČNÉ , nenavyšují se žádné další poplatky ani o DPH.
O každé zpráve budete dostávat oznámení na váš email ohledně doručených zpráv do vaší elektronické schránky. A my Vám zajistíme i přeposlání obsahu doručené zprávy.
Funkčnost elektronické datové schránky Vaší společnosti si můžete ověřit na internetových stránkách:
https://www.slovensko.sk/sk/overenie-zastupovania.
V případě nefunkčnosti schránky je třeba kontaktovat správce schránek na uvedených kontaktních údajích.
Pro společnosti založené v roce 2017 se elektronická datová schránka vytvoří již aktivována automaticky několik dní po založení společnosti.
Výhodné ceny
Nabídka kvalitních služeb za výhodné ceny s množstevnými zľavami
V zaslané odpovědi byly zodpovězeny všechny mé otázky v požadovaný rozsahu a dostal jsem i další užitečné rady. Děkuji.
5/5
Peter H.
Odpověď považuji za nejlepší ze všech, které jsem prostřednictvím emailu dostal. Stručná, ale hlavně zcela jasná.
5/5
Martin T.
Maximálna spokojnosť s prístupom ku klientovi. Už 4 roky som Vašim klientom a všetko na 100%.
5/5
Pavol R.
Company Consulting s.r.o. má hodnocení
5,0
z 17 recenzí